Univerzitet Dzemal Bijedi

Učitavanje...

Skip to the content

UNMO: Studenti kreiraju nove biznise po metodologiji CANVAS

Studenti univerzitetskih studija Poslovna informatika i Dizajn interijera, sa visokim stepenom samostalnosti, znanja i kreativnosti, u okviru predmeta “Marketing”, kreiraju marketing projekte i kampanje za poslovne subjekte, partnere Univerziteta, širom Bosne i Hercegovine.

U svom radu koriste najsavremenije metode i tehnike istraživanja tržišta uz kombinaciju alata tradicionalnog i digitalnog marketinga. Finalne marketinške projekte će predstaviti javnosti krajem semestra, dok su 13. maja, kroz višesatnu radionicu, javnost upoznali sa vlastitim (poduzetničkim) poslovnim modelima kreiranim po metodologiji CANVAS. Na ovaj način istaknuli su sposobnost i spremnost u pravcu kreiranja novih biznisa na tržištu, kao i prioritetne vještine optimalnog upravljanja marketingom u okviru istih, saopćeno je Ekonomskog fakulteta Univerziteta “Džemal Bijedić” u Mostaru.

Tarik Arnaut, student druge godine studija Poslovna informatika nije krio zadovoljstvo ostvarenim rezultatima.

“Na radionici iz predmeta Marketing smo ispoljili našu ideju za biznis plan koristeći Canvas model koji nas je potakao na razmišljanje i brainstormanje raznoraznih ideja koje bi uz određene uslove mogli pretvoriti u realnost. Kroz radionicu smo mogli vidjeti koliko je bitno imati optimalan pristup marketingu u svakom dijelu određenog biznisa”, naglašava Tarik.

Studentica treće godine studija Dizajn interijera, Adna Zlomušica, ovom prilikom je izjavila:

“Razvijanjem marketing vještina, mi kao studenti Dizajna interijera smo u saradnji sa studentima Poslovne informatike razvili jedinstveni plan aplikacije za pravljenje i prodaju domaće hrane, koja bi omogućila razvijanje vlastitog biznisa i oglašavanje istog putem naše platforme. U današnjem užurbanom načinu života omogućavamo korisnicima poznati okus domaće hrane i svima poseban osjećaj “majčine kuhinje”.

“Kroz kreiranje Canvas modela smo unaprijedili vještine i stekli praktična znanja u oblasti marketinga i biznisa, te razvili timske sposobnosti zajedno sa studentima studija Dizajn interijera”, naglašava Anesa Pinjić, studentica druge godine studija Poslovna informatika.
Implementacijom ovakvih aktivnosti, univerzitetski studiji Poslovna informatika i Dizajn interijera dodatno potvrđuju svoj kvalitet, tako što grade budućnost svojih studenata, oblikujući ih u odlučne poslovne ljude, spremne prihvatiti tržišne izazove, navodi se u saopćenju.