Print verzija Posalji prijatelju Dodaj u Favorite
Home Page
Univerzitet
Fakulteti
Institucije
Foto galerija
Novosti
Oglasna tabla
Linkovi
Pročitaj MAIL

Registar zbornika radova

Registar.docx (45,36 KB)


BH Telecom

Dizajn interijera

Dizajn interijera bavi se uređenjem životnog prostora, bilo da je riječ o privatnim ili javnim prostorima različite namjene.
Dizajn interijera, osim sa arhitekturom, usko je povezan sa produkt ili industrijskim dizajnom, te se podrazumijeva da profesionalac ove struke zapravo projektira unutarnji prostor poznavajući aspekte projektiranja i gradnje, pri čemu se koristi se i kombinira, elemente/proizvode produkt dizajna. Važno je naglasiti da dizajner interijera takođe često i sam dizajnira unikatni mobilijar neophodan za ostvarivanje svoje ideje ili koncepta oblikovanja unutrašnjeg prostora. Imajući u vidu prirodu same struke, te povećan obim gradnje i rekonstrukcije objekata različitih namjena, od privatne-stambene, do javnih objekata, jasno je da ovaj studij pruža mogućnost oblikovanja novog zanimanja u kojem će kvalitetno znanje, kreativnost i sposobnost oblikovanja konkurentnih ponuda stručne usluge igrati važnu ulogu u oblikovanju sredine u kojoj živimo i radimo.
Cilj studijskog programa Dizajn interijera je formirati stučnjake koji će aktivno učestvovati u oblikovanju svih vrsta životnih i radnih prostora promovirajući kroz svoja kreativna i funkcionalna rješenja-projekte i proizvode bosansko-hercegovačkih (lokalnih) malih i srednjih preduzeća, zanatske radionice (u nadi da će se zbog potražnje oživjeti i neki tradicionalni zanati) sa njihovim proizvodima, a na taj način oživjeti i njegovati materijalnu kulturno-historijsku baštinu.
Oblasti koje se izučavaju na studiju su: arhitektura, građevinarstvo, likovne umjetnosti i dizajn, historija umjetnosti, hortikultura, ekonomija, informatika i sociologija.
Nudi se širok dijapazon mogućnosti učenja kroz predavanja, kreativno-praktičan rad u sklopu vježbi, te u predviđenim stručnim praktikumima (praksi), terenskoj nastavi, radionicama. Kroz predmete iz navedenih oblasti razvijale bi se sposobnosti i vještine na visokoškolskom nivou koje bi završenom studentu dale kompetencije u struci, te mogućnost samoupošljavanja i konkurentnost na tržištu rada.